დავალებები

შესასრულებელი დავალებები წითლადაა მონიშნული


დავალება მე –9 ტრენინგდღისათვის

  • წაიკითხეთ მე-8 მოდული, 
  •  მოემზადეთ პრეზენტაციისათვის.

დავალება მე –8 ტრენინგდღისათვის
  • წაიკითხეთ მე-7 მოდული, 
  • დაფიქრდით, თუ როგრო შეძლებთ  გაუწიოთ  ფასილიტაცია ჯგუფს  მოსწავლეზე ორიენტირებულ სწავლების პროცესში? გამოიყენეთ ინტელის ბიბლიოთეკიდან ფასილიტაციის ნიმუსები ან შექმენით თქვენ თვითონ.
  •  გადახედეთ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოსთვის შექმნილ მასალებს .
  • გადახედეთ დოკუმენტს სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტი, რათა სასწავლო პროექტის დაუსრულებელი ან გამოტოვებული ადგილები გამოავლინოთ, მონიშნეთ ჩამრთველები იქ, სადაც ცვლილებების შეტანა ან დასრულებაა საჭირო.
  • გადახედეთ დოკუმენტს პორტფოლიოს ჩეკლისტი, რათა დარწმუნდეთ, რომ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოს ყველა ნაწილი დასრულებულია.
  • გადახედეთ დოკუმენტს პორტფოლიოს რუბრიკა და წაშალეთ აღწერითი ნაწილების ნიმუშები და ჩასვით თქვენი პორტფოლიოს აღწერა.
  • თვითშეფასების შედეგების მიხედვით, გააკეთეთ ჩანაწერები, სასწავლო პროექტის პორტფოლიოში ან ჩეკლისტში მოსალოდნელი ცვლილებების შესახებ.
დავალება მე –7 ტრენინგდღისათვის
  • წაიკითხეთ   მე-5 და მე-6 მოდულის 1-2 აქტივობა    
  • გახსენით თქვენი ბლოგი, შექმენით პოსტი სათაურით მეხუთე მოდულის რეფლექსია“, გადაიტანეთ შემდეგი მინიშნება თქვენს ბლოგში და გაგვიზიარეთ თქვენი პასუხები.მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით...
  • გადახედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების ჩანაწერებს მესამე აქტივობიდან და, საჭიროებისამებრ, შეიტანეთ ცვლილებები სავარაუდო ნაშრომსა და შეფასების გეგმაში. დარწმუნდით, რომ თქვენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და შეფასების ფორმები ერთმანეთს შეესაბამება.
  • შეავსეთ პროექტის გეგმის შაბლონი "დიფერენცირებულ სწავლებამდე"

დავალება მე–6 ტრენინგდღისათვის


  • წაიკითხეთ მე-3  და მე-4 მოდული  
  • გახსენით თქვენი ბლოგი, შექმენით პოსტი სათაურით მესამე მოდულის რეფლექსია, გადაიტანეთ შემდეგი მინიშნება თქვენს ბლოგში და დაწერეთ თქვენი მოსაზრებები:ეს მოდული დამეხმარა, დავფიქრებულიყავი, რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე, კერძოდ…

  • შეიმუშავეთ  და მოამზადეთ მოსწავლეთა ნამუშევრის ნიმუში ,  ატვირთეთ google drive-ში ,  გამოაქვეყნეთ, განათავსეთ ბლოგზე.

დავალება მე–5 ტრენინგდღისათვის

  • წაიკითხეთ მე–2 მოდული
  • კიდევ ერთხელ გადახედეთ თქვენ მიერ მომზადებულ მიმართულების მიმცემ კითხვებს , გაითვალისწინეთ კოლეგების აზრი  თქვენი ბლოგის შესაბამისი პოსტის კომენტარებში და საბოლოო სახით ჩამოაყალიბეთ კითხვები
  • შეავსეთ  პროექტის გეგმაში პუნქტი – "მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები"
  • გადახედეთ პორტფოლიოს პრეზენტაციების ნიმუშებს, რომლებიც განთავსებულია რესურსების ჩანართის ჯგუფში სასწავლო პროექტების პორტფოლიო/სასწავლო პროექტის პრეზენტაციების ნიმუშები. 
  • შექმენით პროექტის პრეზენტაციის მონახაზი

დავალება მე-4 ტრენინგდღისთვის

  • წაიკითხეთ მე-2 მოდულის 1 აქტივობა
  • პროფესიულ სტანდარტში   მონახეთ ის შედეგები და ინდიკატორები, რომლის მიღწევაც გსურთ  პროექტის ფარგლებში თქვენ საგანში.
  • შეავსეთ პროექტის გეგმაში პუნქტები: 
    • თამის მონახაზი:
      • თემის დასახელებათემის შინაარსი 
      • საგანი
      • დონე 
      • განხორციელების დროის ჩარჩო
    • თემის საფუძვლები
      • შინაარსობრივი სტანდარტი და ინდიკატორები
      • მოსწავლეების ამოცანები 
ამ საკითხებზე მუშაობა ტრენინგზე დავიწყეთ, გადაიკითხეთ გეგმა, გააკეთეთ საჭირო შესწორებები  ისე, რომ მე-4 ტრენინგდღისთვის ზემოთ მოცემული დავალებები ბოლომდე იყოს მიყვანილი :) გისურვებთ წარმატებებს! 

სასურველია ბლოგზე დადოთ ახალი გზავნილი  მომდწვნო ტრენინგდღეზე თქვენი მოლოდინების შესახებ...  

დავალება  - მე -3  ტრენინგდღისათვის
გადახედეთ პირველი მოდულის კითხვებს და ძირითად საკითხებს. 
ბლოგზე შექმენით პოსტი სათაურით პირველი მოდულის რეფლექსია. 
დაიწყეთ პოსტის წერა შემდეგი წინადადებით და შემდეგ თქვენი მოსაზრებებით განავრცეთ: ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში

დაწერეთ ნებისმიერი იდეა, კითხვა ან დასვით ნებისმიერი პრობლემა ბლოგის პოსტის ჩანაწერში.

No comments:

Post a Comment